295_resized

Spanyolország!

2004. május 5., Fuvoszene.hu
Szerző: Horváth Vivien

Hihetetlen volt számunkra, hogy egy idegen, tőlünk távoli országban fogunk szerepelni és megmutatni a magyar zenét, táncot a több ezres nézőközönségnek. Előtte azonban fárasztó és hosszú próbák vették kezdetüket. Elérkezett március 22.-e, az utazás napja. Lázasan készülődtünk, csomagoltuk az útravalót. Közel 30 órás buszozás után végre megérkeztünk a csodálatos Benicassim üdülővárosba, ahol az Intur Orange szállodában meleg vacsorával vártak minket. Másnap már elkezdődtek a fellépések Castellonban, amik nagyon jól sikerültek. Igaz hideg volt esténként, volt olyan is, hogy esett az eső és elmaradt a szereplés, de amikor az utcákon vonultunk és láttuk az emberek elismerő tekintetét elfelejtettük a hideget a hosszú nehéz próbákat és csak arra gondoltunk, mennyire boldogok vagyunk, hogy itt lehetünk. Castellon városának ez nagy ünnepe, különböző nemzetiségű emberek képviselik országukat. Érkeztek Brazíliából, Izraelből, Olaszországból, Svájcból, Hollandiából Ukrajnából és Horvátországból is csoportok. Megismerkedtünk a columbiai zenekar tagjaival mivel egy folyosón voltunk elszállásolva. Sokat ,,beszélgettünk" velük ami azt takarja, hogy kézzel-lábbal mutogatva, valamint angol tudásunkat előszedve, de nem volt akadály. A szervezők arra is gondoltak, hogy a kimerítő napok után felüdülésként egy kis esti szórakozást nyújtsanak számunkra. Kirándulásokat is szerveztünk, voltunk Valenciában, hazafelé pedig megnéztük Barcelona nevezetességeit. Nehéz volt otthagyni Spanyolországot, de tudtuk, hogy itthon már nagyon várnak minket. Ahogy hazaértünk nagy öröm töltött el bennünket, hogy végre láthatjuk családunkat, barátainkat.

Más országba eljutni nyaralni nagyon jó dolog és örül mindenki ha egy hosszú munkával teli év után megteheti ezt. Szerepelni, megmutatni tudásunkat, kultúránkat más nemzetiségű embereknek az különleges kiváltságot jelent ezért azt gondolom, hogy ez az utazás mindegyikünk számára örök élmény és emlék marad. Köszönjük mindazoknak akik segítettek minket, a szervezőknek, szüleinknek akik aggódva álltak induláskor a busz mellet és végigizgulták az egy hetet. Külön köszönjük vezetőnknek Végh Adriennek a felkészítést, a kitartó munkát, hogy bízott bennünk, biztatott minket és vigyázott ránk.

Zenekari próbák

Szerda, péntek 19:30 órától.
Helye: Csepreg, Rákóczi u. 1.
Új próbaterem

Hallgass bele!

Fúvószenét játszó netrádió:
- Dechovka rádió
(A meghallgatáshoz kattints a linkekre.)

Beszámolók

Előző évek beszámolói megtekinthetők a letöltések menüpont alatt.

Legújabb fotó
  • Uniriv Kft.
  • Dominó Trans Kft.
  • Szabó Zoltán építési vállalkozó
  • Répcementi Coop Kft.
  • Polmetál Pruszynski
  • KARMA Interactive Kft.
  • Julius - Globe Kft.
  • WFK-Ü Műanyagfeldolgozó Kft.